Партньори

Генерален спонсор:

Mtel

Mtel

Мтел, част от Telekom Austria Group, е лидер на българския телекомуникацинон пазар с повече от 19 години история. Компанията предлага фиксирани и мобилни услуги, броудбанд и дигитална телевизия на повече от 4 милиона клиенти. Мтел играе важна роля в българската икономика и общество с инвестиции за над 2,5 милиарда лева. Компанията е сред най-големите дарители, подкрепяйки множество социални и културни каузи от национално значение

повече

С подкрепата на:

Делойт България

Делойт България

"Делойт" e международна консултантска фирма, която в своята дейност съчетава най-високи стандарти на професионализъм в предоставянето на консултантски и одиторски услуги и изключителна ангажираност към своите клиенти.

С помощта на интелектуалния капитал на над 165 хил. експерти, служители на "Делойт" в световен мащаб, и посредством глобална стратегия, прилагана в над 140 страни по света, фирмата предоставя на своите клиенти услуги в сферата на управленското консултиране, което включва консултации по управление на човешките ресурси, стратегическо и оперативно управление, финансово управление и ИТ, одит, услуги по управление на риска и данъчни услуги, както консултиране по придобивания, сливания, оценка на активи.

Служителите на "Делойт" са обединени от култура на сътрудничество, която насърчава почтеността, създаването на изключителна стойност за пазари и клиенти, взаимната ангажираност и силата на културното разнообразие.
Професионалистите на "Делойт" са се посветили на укрепване на корпоративната отговорност, изграждане на обществено доверие и оказване на положително влияние в техните общности.

Фирмата е предпочитан работодател от най-талантливите специалисти по света, привлечени от постиженията, фирмената култура и многообразие на "Делойт".

повече
Ecopack

Ecopack

ЕКОПАК БЪЛГАРИЯ е акционерно дружество, което не разпределя печалба, учредено през февруари 2004 г. от 18 водещи български и международни компании: „Агрима”, „БББ Груп”, „Ганчев”, „Готмар”, „Данон Сердика”, „Девин”, „ИТД”, „Кавен Ирадис”, „Карлсберг България”, „Кока Кола ХБК България”, „Победа”, „Приста Ойл”, „Сарс Груп и Ко”, „Тетра Пак България”, „Фикосота Синтез”, „Флорина България”, „Херти” и „Юниливър България”.
Дружеството е първата организация за оползотворяване на отпадъци от опаковки, лицензирана от Министерството на околната среда и водите.
Дейността на ЕКОПАК се финансира единствено от вноските на компаниите-членове на колективната система.
ЕКОПАК е член на европейската организация за оползотворяване на отпадъци от опаковки PRO EUROPE с правото да ползва и предоставя на своите клиенти марката "Der Grüne Punkt" ("Зелена точка"). ЕКОПАК е и основател на европейската асоциация EXPRA (Асоциация „Разширена отговорност на производителя“).

повече

Медийни партньори:

bTV

bTV

bTV е първата частна национална телевизия в България. Тя е 100% собственост на News Corporation - световноизвестна компания в областта на медиите (телевизия, радио, филмово разпространение, вестници, списания, интернет и други).
Програмата на bTV се появи за първи път в ефир на 1.06.2000 г. като разчупи монопола на обществената национална телевизия и промени изцяло медийната среда у нас.
За осем години bTV се наложи като най-гледания ТВ канал в България с близо 37% дял от всички зрители и с челни позиции на рекламния пазар.
bTV има 24-часова програмна схема. Тя е насочена към семейната аудитория, като предлага качествен подбор на филми, риалити формати, ток шоу и комедийни предавания. Новините и публицистиката на bTV се утвърдиха като информационен лидер с най-висок рейтинг на зрителско доверие. bTV излъчва най-популярните форуми от света на спорта – Шампионска лига и Формула 1.

bTV е социално отговорна медия и се стреми да формира положителни ценности в българското общество. В ефира й се провеждат множество благотворителни, социални и еко кампании.

bTV е изцяло оборудвана с дигитална техника и използва DVC PRO за качествена продукция, а през 2006 година първа внедри най-модерната технология за телевизионна продукция - HDTV.

bTV е разпозната като предпочитан работодател, тъй като дава възможност на своите служители да въвеждат новостите на пазара и да реализират пълния си потенциал.

повече
24 chasa

24 chasa

"24 часа" е вестникът, който прави истинска революция в пресата след 10 ноември 1989 г. Той променя изцяло стила на издаваните дотогава вестници, налага кратките информации, провокативните заглавия, в които често проявява чувство за хумор.

"24 часа" се харесва повече от младите хора, защото улавя най-актуалните тенденции в техния живот и особено в изкуството.

Известен е с оригиналните си колажи и най-вече с карикатурите на тема "Малкият Иванчо", които художникът Ивайло Нинов прави от самото начало на "24 часа". Читатели всеки ден изпращат предложения на тема "Малкият Иванчо", които Нинов превръща в карикатури с кратки реплики. Другият герой в тях, естествено, е Марийка.

Появата на "24 часа" през април 1991 г. предизвиква шеметни трансформации на вестникарския пазар в България и само след 5-6 г. той вече е променен изцяло. Дотогава господстват партийните издания, които обаче не задоволяват нуждата на читателя да бъде информиран, а го заливат с пропаганда. С логото си "Вестник за новините, каквито са" "24 часа" разбива техния модел и тези органи започват да замират.

"24 часа" е известен както с оригиналния си дизайн, така и с многобройните обществени инициативи, които създава и популяризира като "24-те чудеса на България", "Карай умно, стигни жив", "Достойните българи на годината", "Най-добрият град за живеене" и др.

През април 2006 г. по повод 15-годишния си юбилей "24 часа" е награден с почетен знак на президента на Република България за принос в съвременната журналистика.

Днес марката "24 часа" се свързва със свобода на словото, обществена активност, инициативност, критичност и безпристрастност.

През 2005 г. в интернет се появи електронното издание на вестника. То съдържа както текстовете и снимките от печатното издание, така и новини в реално време, аудио и видео материали, възможност за онлайн абонамент, пазаруване и др.

повече
Дарик радио

Дарик радио

„Дарик“ e българска радиомарка, която се отличава с висока разпознаваемост и доверие. Със своя специфичен talk/news/sports/music формат, Дарик радио представя 24-часов микс от модерни програми, които гарантират висока слушаемост. През изтеклата година изключително успешно беше развита интеграцията между радио (Дарик) и уебсайтовете от групата на Дарик Уеб.

Заедно с това продължителността на слушане на „Дарик“ остава една от най-високите в България. Свободата на този формат дава възможност за безгранично разнообразие от теми, гости, програмни елементи, които превръщат всеки ден в неповторимо преживяване за слушателите.
Аудиторията свързва марката „Дарик“ с вдъхновяващи програми, топводещи, непрекъснати провокации и изненади. „Дарик“ е вечно променяща се медия, която държи на своето наследство, иновативен мениджмънт, динамични маркетингови идеи и креативност.
Актуалната програмна схема на Дарик радио е така структурирана, че да задоволява необходимостта от повече информация, повече новини и анализи, поднесени на по-чести интервали, което гарантира висока слушаемост от съвременния делови човек. Тясно обвързана с уебсайтовете
www.dariknews.bg, www.darikradio.bg, www.gong.bg, www.lev.bg, www.darikfinance.b­g­ и www.zar.bg, програмата на Дарик радио е представена чрез една истинска мулти­платформена среда, обединяваща непрекъснато радио и интернет.
Благодарение на силата на своята марка и създадените през годините силно ефективни програмни марки като «Гонг», «Денят», «Челюсти», «Седмицата», «Дарик Кафе», Дарик непрекъснато повишава ефективността си.

повече

E-mail:

Парола: